beantwoord

Vast Traject

Ik heb even een vraag, Ik als trouw achtbaanliefhebber en pretpark liefhebber heb een abbonement op Walibi Holland
Echter woon ik in gelderland en ben ik nog geen student (Studentenov)
Zijn er opties qua kosten die minder kunnen worden als ik vaak wil gaan tijdens Fright Nights?
Ik maak de reis van Dieren Station naar Harderwijk
icon

Beste antwoord door Ben NS 18 september 2018, 18:37

Hallo WalibiViber, en welkom bij de NS Community!

Hoe vaak verwacht je in dit geval specifiek deze reis te gaan maken? En denk je wellicht ook op andere trajecten met de trein te gaan reizen, en rond welke tijden van de dag ongeveer?

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Hallo WalibiViber, en welkom bij de NS Community!

Hoe vaak verwacht je in dit geval specifiek deze reis te gaan maken? En denk je wellicht ook op andere trajecten met de trein te gaan reizen, en rond welke tijden van de dag ongeveer?
Ik denk wel in de Daluren, In de weekenden vooral
Reputatie 7
Badge +4
Ik weet niet hoe vaak je het doet, maar anders zou ik zeggen Weekendvrij flex voor een maand. Dan ben je voor 34 euro klaar.
Ik weet niet hoe vaak je het doet, maar anders zou ik zeggen Weekendvrij flex voor een maand. Dan ben je voor 34 euro klaar.

Daar dacht ik ook al aan! Is het alleen wel mogelijk om dat abbonement aan te schaffen voor maar een maand? En niet voor altijd
Reputatie 7
Badge +4
Je moet dan een Weekendvrij Flex kopen. die sluit je af voor minimaal een maand. Het loopt automatisch door als je niks doet maar na die maand kun je zelfs per dag opzeggen. Een normaal Weekendvrij-abonnement is wel voor een jaar.
Je moet dan een Weekendvrij Flex kopen. die sluit je af voor minimaal een maand. Het loopt automatisch door als je niks doet maar na die maand kun je zelfs per dag opzeggen. Een normaal Weekendvrij-abonnement is wel voor een jaar.
Kan je me daar misschien een linkje naar sturen?
Reputatie 7
Badge +4
https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten
Reputatie 6
Badge +1
Je bent nog geen student zeg je, hoe oud ben je? Flex is vanaf 18 jaar aan te vragen. Ben je jonger dan 18 jaar dan is Flex en dus een maandabonnement niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +4
De leeftijdsgroep van 12-18 jaar valt onder het volwassentarief en er zit verder weinig muziek in. Het Dalvoordeelabonnement voor jongeren is niet doorgezet en, zoals Mode ook aangeeft, kan Flex niet onder de 18. Feitelijk blijft dan alleen Dalvoordeel over, als je in die leeftijdsgroep groep zit.

Reageer