Haar naam is (naam verwijderd i.v.m. privacy) met kaartnummers eindigend op 2975 (oude kaart) 2554 (nieuwe huidige kaart).
Kan dit worden gecorrigeerd, want wij willen hem nog wel gebruiken.
Mijn reishistorie voor de zogenaamde vrije reizen is hetzelfde. Mijn nummers eindigen respectievelijk op: 1753 en 8065.
Beste antwoord door Miriam NS
Hallo Iviperen, jammer om te lezen dat dit niet helemaal goed is gegaan.
In dit geval kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Mijn collega's kunnen dan even nagaan wat er precies mis is gegaan en zullen op zoek gaan naar een passende oplossing.
Bekijk origineel
In dit geval kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Mijn collega's kunnen dan even nagaan wat er precies mis is gegaan en zullen op zoek gaan naar een passende oplossing.