beantwoord

VDU

• 5 maart 2017
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Tijdens het activeren van de nieuwe NS OV kaart van mijn echtgenote is er waarschijnlijk iets fout gegaan en de vrije reis voor het jaar ten onrechte geactiveerd. De reishistorie van haar oude en nieuwe kaart laten ook zien dat er maar 6 en niet 7 zijn gebruikt.
Haar naam is (naam verwijderd i.v.m. privacy) met kaartnummers eindigend op 2975 (oude kaart) 2554 (nieuwe huidige kaart).
Kan dit worden gecorrigeerd, want wij willen hem nog wel gebruiken.
Mijn reishistorie voor de zogenaamde vrije reizen is hetzelfde. Mijn nummers eindigen respectievelijk op: 1753 en 8065.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 5 maart 2017, 16:42

Hallo Iviperen, jammer om te lezen dat dit niet helemaal goed is gegaan.
In dit geval kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Mijn collega's kunnen dan even nagaan wat er precies mis is gegaan en zullen op zoek gaan naar een passende oplossing.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Iviperen, jammer om te lezen dat dit niet helemaal goed is gegaan.
In dit geval kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Mijn collega's kunnen dan even nagaan wat er precies mis is gegaan en zullen op zoek gaan naar een passende oplossing.
Dank voor je antwoord.
Ik zal morgen even contact zoeken.
Dat is goed. Mocht het niet lukken, laat het ons dan gerust weten.
Reputatie 7
Badge +4
Activeert u uw keuzedagen altijd op een NS-automaat met 'Ophalen keuzedag'. Haal uw keuzedagen niet op bij de winkelketens.

Reageer