beantwoord

Verandering van traject

  • 4 May 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Hallo, ik ga vanaf a.s. maandag een ander vast traject reizen. Heb nu een traject abonnement. Kan ik deze per a.s. maandag omzetten naar het nieuwe traject of moet ik wellicht de een opzeggen en de ander aanvragen en worden de kosten dan verrekend?

icon

Beste antwoord door Momo 4 May 2023, 16:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je het huidige trajectabonnement langer dan een maand hebt, kun je deze maandag zelf wijzigen naar een nieuw traject. Het verschil in kosten wordt verrekend

Reputatie 7
Badge +3

In je MijnNS account is een linkje “Ander abonnement kiezen". Daarmee kun je niet alleen een ander abonnement kiezen, maar ook wijzigingen doorvoeren aan je abonnement. Je bestelt dan een “nieuw” Traject Vrij abonnement met je nieuwe traject. Dit nieuwe abonnement overschrijft je oude abonnement en je zult een een tussentijdse factuur ontvangen voor het vooruit betaalde deel van je oude abonnement/traject wat je niet meer gebruikt en je zal je nieuwe abonnement/traject vanaf de ingangsdatum tot aan je oorspronkelijke factuurdatum moeten betalen. Een wijziging bij Flex gaat direct in, je kunt het dus maandag voor je reist wijzigen of na de laatste reis op je oude traject. 

Reageer