beantwoord

Verder reizen dan traject vrij

Hi,
Ik start per 20-3 met een traject vrij abonnement tussen A'dam Muiderpoort en Woerden. Dit is woon-werk reizen voor mij.
Nu moet ik soms voor mijn werk op Rotterdam Alexander zijn. Deze reis kan ik met dezelfde trein maken en ligt in het verlengde van de reis die ik dus normaliter moet afleggen.

Mijn vraag is derhalve: hoe zorg ik met mijn in-en uitchecken ervoor dat enkel de reis Woerden - Rotterdam Alexander extra in rekening wordt gebracht?
icon

Beste antwoord door Emma NS 4 maart 2019, 11:50

Beste Omer076, welkom bij onze Community!

Zoals Robert B aangeeft, worden deze ritten automatisch gefactureerd. Op het moment dat je buiten je vaste traject reist, wordt dat apart gefactureerd. Aan het einde van de maand wordt gekeken naar al je reizen, reizen buiten je vaste traject in de daluren worden met 40% korting berekend. Voor de reizen buiten je vaste traject in de spits betaal je gewoon vol tarief. Mocht je hier meer inzicht in willen, kun je je facturen opzoeken in je Mijn NS account. Heb je nog meer vragen, dan lees ik dat natuurlijk graag! :)

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Comunity!

Je hoeft niets te doen, en krijgt automatisch de ritten Woerden - Rotterdam Alexander gefactureerd als buiten traject.
Beste Omer076, welkom bij onze Community!

Zoals Robert B aangeeft, worden deze ritten automatisch gefactureerd. Op het moment dat je buiten je vaste traject reist, wordt dat apart gefactureerd. Aan het einde van de maand wordt gekeken naar al je reizen, reizen buiten je vaste traject in de daluren worden met 40% korting berekend. Voor de reizen buiten je vaste traject in de spits betaal je gewoon vol tarief. Mocht je hier meer inzicht in willen, kun je je facturen opzoeken in je Mijn NS account. Heb je nog meer vragen, dan lees ik dat natuurlijk graag! :)

Reageer