beantwoord

vergeten abonnement te stoppen.

• 28 October 2014
  • 7 reacties
  • 564 Bekeken

Ik ben mijn abonnement vergeten te stoppen, kan ik dit nu wijzigen en mijn geld terug verwachten?

Mvg Sjors Huisman
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 October 2014, 22:49

Bekijk origineel

7 reacties

Je kunt een abonnement niet met terugwerkende kracht beëindigen. Na het eerste jaar kun je een abonnement per maand opzeggen. Indien je het abonnementsgeld voor een heel jaar hebt voldaan, krijg je naar ratio een bedrag terug (binnen 1 maand krijg je 11/12e terug).
Wellicht inhakend op dit onderwerp en ik geen nieuw topic wil aanmaken voor één klein vraagje.
Is het alleen mogelijk om schriftelijk of telefonisch een abo te stoppen?

mvg
Ja, je kunt alleen schriftelijk of telefonisch een abonnement opzeggen.
Badge
Shuisman, welkom op het forum. De Luchtmacht heeft het juiste antwoord gegeven. Het abonnement kan niet met terugwerkende kracht beëindigd worden. Maar wellicht kan ik je via het forum verder helpen, dan hoeven jullie geen brief te sturen of te bellen met onze klantenservice. Je mag via een privébericht je naw- gegevens en je OV-chipkaartnummer sturen. Vriendelijke groet, Leny
Ok! Leny, waar kan ik een privebericht sturen? En wat valt er onder mijn naw gegevens? Mvg Sjors Huisman
Je kunt op de naam van Leny NS klikken, daarna krijg je de optie om een privebericht te sturen. NAW-gegevens bestaan uit; naam, adres en woonplaats.
Beste Lenny, ik heb u hierover een bericht gesturd. Hoop heel erg dit te regelen valt. Ik word hiermee overvallen omdat ik niet wist de abonnement nog liep (voor 2014 of geen bericht ontvangen of door het hoofd gezien, dus eigenlijk er geen gebruik van gemaakt). Ik gebruik nammelijk nooit de trein en daaroom hoop heel erg ik dit nog stop kan zetten. Met vriendelijk Groet, Marta

Reageer