Sinds een maand maak ik gebruik van het NS traject vrij maand i.v.m. mijn nieuwe werk. Ik rijdt 5 dagen in de week van Bovenkarspel-Grooetrbroek naar Amsterdam CS. Ik ben overigens al jarenlang klant bij de NS en rijdt vele honderden dagen per jaar door heel Nederland.
Door drukte op mijn werk, een Andere Reisroute met het GVB en de ongelukkige plaatsing van de incheck paaltjes op Sloterdijk (vele meters van het looppad) ben ik vandaag vergeten In te checken Op Sloterdijk.
Toen de Conductrice dit constateerde was ik echter blij dat een Traject abonnement had, althans dat dacht ik. Deze was gister op 14-10-2015 verlopen. Omdat dit de eerste maand van mijn abonnement betrof realiseerde ik mij niet dat deze verlopen was. Ik had hier immers ook geen Reminder van gekregen, wat gezien de digitale aard van mijn OV kaart en het gekoppelde account wel fijn had geweest.
Het was balen dat ik als vaste trouwe klant van NS een treinkaartje van €44,50 enkele reis moest kopen. En dat terwijl ik mijn uiterste best doe om netjes in en uit te checken en dat de NS als trouwe reiziger goed aan Mij verdient. Omdat ik reis voor mijn werk heb ik doorgaans ook veel aan mijn hoofd en is het in en uit checken niet altijd top of mind. Daarom wil ik NS om coulance vragen om mijn 'boete' kwijt te schelden. Zie bijgevoegde Details.
Ik hoor graag van jullie. Vriendelijke groet,
Redmar Broerse
3528 ******
Beste antwoord door John de Jong
U kunt beter niet al uw persoonlijke gegevens op dit openbare forum zetten. Ik heb de reactie aan NS gerapporteerd om de foto te laten verwijderen.
U kunt het beste even contact opnemen met de Klantenservice.
https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=contactopnemen&delay=false
Als het de eerste keer is dat u een uitstel van betaling hebt gekregen is NS vaak wel genegen om de verhoging kwijt te schelden. Ik raad je echter aan als de acceptgiro voor het uitstel van betaling komt, dit wel direct te betalen. Eventuele incassokosten door laat betalen worden namelijk nooit terug betaald.
Bekijk origineel
U kunt het beste even contact opnemen met de Klantenservice.
https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=contactopnemen&delay=false
Als het de eerste keer is dat u een uitstel van betaling hebt gekregen is NS vaak wel genegen om de verhoging kwijt te schelden. Ik raad je echter aan als de acceptgiro voor het uitstel van betaling komt, dit wel direct te betalen. Eventuele incassokosten door laat betalen worden namelijk nooit terug betaald.