beantwoord

Vergeten mij ov kaart te activieren..

  • 16 July 2014
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Ik had mij een maandabonnement gehaald ,
maar omdat ik vergeten had mij kaart te activeren heb ik toen geen korting op gekregen.
Ik had ook daarna aan het station gevraagd, en die hebben mij gezegd ik zal een mail aan ns sturen en dan krijg ik mij geld terug, maar het is erg moeilijk om hier met ns contact op te nemen...
:? En wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 July 2014, 11:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt ook even wachten tot een NS-medewerker het hier oppikt, die zijn er overdag regelmatig. Overigens kun je met bellen soms ook snel geholpen worden. Over het algemeen is men soepel bij een beginnersfout.
maar het is erg moeilijk om hier met ns contact op te nemen...
:? En wat moet ik nu doen?

U kunt NS op de volgende manieren benaderen:
- Facebook
- Twitter
- telefoon (030 751 51 55)
- forum
- brief
- mailtje via EVA.

Kortom, mogelijkheden te over. Misschien is bellen voor u - zoals Thom al aangeeft - wel dé oplossing.
Via onze contactpagina kun je zien hoe je contact met ons kunt opnemen. Ik heb je inmiddels een privébericht gestuurd om je hiermee verder te helpen. Voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'abonnementen'.

Reageer