beantwoord

Vergeten uit te checken bij heenreis

• 19 maart 2017
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Op mijn heenreis op 10-3 van Leiden naar Amsterdam, ben ik vergeten uit te checken. Hierdoor is mijn incheck van de terugreis als uitcheck geregistreerd, en de uitcheck op bestemming Leiden (om 1:40 op 11-3) als een incheck zonder uitcheck. Welke reis moet ik nu noteren op het 'formulier geld terug bij vergeten uit te checken'? De heen of de terugreis?
icon

Beste antwoord door Thom 19 maart 2017, 22:46

U moet dan wel twee reizen als vergissing invullen. Als ik u was, zou ik het advies van Slidestops volgen. Dan kunt u hetgeen verwarrend is aan een mens uitleggen - en mensen zijn aanzienlijk snuggerder dan computers. Het gaat nog sneller ook.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Je kunt denk ik beter even direct contact opnemen met de klantenservice, dit gaat niet via een formulier. (Neem aan dat je ook verrekening wil van de reiskosten en instaptarief)

0307515155
Je kunt denk ik beter even direct contact opnemen met de klantenservice, dit gaat niet via een formulier. (Neem aan dat je ook verrekening wil van de reiskosten en instaptarief)

0307515155

Ik dacht dat ik dit formulier kon gebruiken: https://www.ns.nl/formulieren/vergeten-in-en-uitchecken.html
Dat heb ik al eerder succesvol gedaan.
Reputatie 7
Badge +4
U moet dan wel twee reizen als vergissing invullen. Als ik u was, zou ik het advies van Slidestops volgen. Dan kunt u hetgeen verwarrend is aan een mens uitleggen - en mensen zijn aanzienlijk snuggerder dan computers. Het gaat nog sneller ook.

Reageer