beantwoord

vergoeding

  • 10 april 2020
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Ik kreeg mijn reiskosten elke maand van het bedrijf waar ik werkte, maar door de sluiting van dat bedrijf werd deze vergoeding niet betaald en ik kan het persoonlijk niet betalen.  Daarom vraag ik u het abonnementsgeld voor deze periode niet van mijn rekening af te schrijven.

icon

Beste antwoord door Mark NS 10 april 2020, 11:38

Hoi Mehranmaadani, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste zo snel als mogelijk contact opnemen met de Klantenservice door te bellen of via chat, Facebook of Twitter. Dan kan er gekeken worden naar de mogelijkheden om verdere kosten te voorkomen. Dat kan waarschijnlijk in de vorm van een beëindiging per eerst volgende mogelijkheid, of een overstap op NS Flex zonder abonnement per direct. Een overstap op NS Flex kun je eventueel ook zelf in orde maken via je Mijn NS account. Een beëindiging of overstap dient nog wel bevestigd te worden bij een kaartautomaat of oplaadpunt in een winkel, bij voorkeur zo snel als mogelijk om verdere kosten te voorkomen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Mehranmaadani, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste zo snel als mogelijk contact opnemen met de Klantenservice door te bellen of via chat, Facebook of Twitter. Dan kan er gekeken worden naar de mogelijkheden om verdere kosten te voorkomen. Dat kan waarschijnlijk in de vorm van een beëindiging per eerst volgende mogelijkheid, of een overstap op NS Flex zonder abonnement per direct. Een overstap op NS Flex kun je eventueel ook zelf in orde maken via je Mijn NS account. Een beëindiging of overstap dient nog wel bevestigd te worden bij een kaartautomaat of oplaadpunt in een winkel, bij voorkeur zo snel als mogelijk om verdere kosten te voorkomen. 

Reageer