beantwoord

Vergoeding bij defect OV

  • 14 januari 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Goedendag,
Mijn zoon zijn OV is stuk en we hebben een nieuwe aangevraagd. Nu heeft hij op de OV een abo voor trein en voor bus staan. Ondertussen koopt hij al 3 dagen kaartjes op hetzelfde traject. Helaas dachten we er niet meteen bij na om ze te bewaren maar in ieder geval van 2 dagen hebben we dit wel. Is er nog een mogelijkheid om dit ergens terug te vragen, tenslotte is er al betaald voor dat traject.
icon

Beste antwoord door Thom 14 januari 2017, 11:26

U kunt beter tijdelijk reisrecht aanvragen. Dat kan per direct op elk loket worden geregeld. Wel een chipkaart meenemen, een anonieme is ook ok. Uw treinabonnement wordt daar dan tijdelijk opgezet en is dan gewoon geldig tot u het nieuwe heeft. De nieuwe chipkaart voor 7,50 is bij de kosten van 11,50 inbegrepen. Het busabonnement is dan een andere zaak.

U kunt voor een eventuele verrekening contact opnemen met Klantenservice. De beslissing wordt daar genomen.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U kunt beter tijdelijk reisrecht aanvragen. Dat kan per direct op elk loket worden geregeld. Wel een chipkaart meenemen, een anonieme is ook ok. Uw treinabonnement wordt daar dan tijdelijk opgezet en is dan gewoon geldig tot u het nieuwe heeft. De nieuwe chipkaart voor 7,50 is bij de kosten van 11,50 inbegrepen. Het busabonnement is dan een andere zaak.

U kunt voor een eventuele verrekening contact opnemen met Klantenservice. De beslissing wordt daar genomen.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.

Reageer