beantwoord

Vergoeding bij werkzaamheden op traject

• 3 april 2017
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Momenteel maak ik gebruik van een abonnement traject vrij. In verband met werkzaamheden aan het spoor zal ik tussen 16 en 30 april geen gebruik kunnen maken van dit abonnement ivm de extra reistijden (15 tot 45minuten enkele rit).

Is het mogelijk om hier een vergoeding voor te ontvangen ? Ofwel het abbonement enkel voor deze periode te pauzeren waarbij er ook voor deze periode niet betaald hoeft te worden met terugwerkende kracht. (Het jaarabonement word per jaar betaald)
icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 april 2017, 10:37

Hallo 00Stefan en welkom op het NS Serviceforum,

Ik heb het idee dat dit gaat over het traject Groningen - Hoogeveen. Tussen Groningen en Hoogeveen worden bussen ingezet. Je kan met je abonnement gebruik maken van deze bussen. Ik snap dat je het liever anders had gezien en snap je vraag om een vergoeding, maar deze zal niet worden gegeven.
Bekijk origineel

2 reacties

Volgensmij niet, maar dat weet ik niet zeker
Hallo 00Stefan en welkom op het NS Serviceforum,

Ik heb het idee dat dit gaat over het traject Groningen - Hoogeveen. Tussen Groningen en Hoogeveen worden bussen ingezet. Je kan met je abonnement gebruik maken van deze bussen. Ik snap dat je het liever anders had gezien en snap je vraag om een vergoeding, maar deze zal niet worden gegeven.

Reageer