beantwoord

Vergoeding voor te laat geleverde ov-kaart

• 4 maart 2017
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Ik heb 17-2 online een 'maand traject abo' besteld met een nieuwe pas(had er nog geeneen). De ingangs datum was 1-3 zodat ik naar mijn werk kon. Maar op 1-3 was de pas nogsteeds niet binnen dus heb ik een kaartje moeten kopen. Ik ben naar het loket gegaan en daar zeiden ze dat ik moest bellen voor een nieuwe pas. En dat ze geen tijdelijke reispas kon maken maar dat ik de treinkaartjes moest bewaren zodat ik ze vergoed kon krijgen

Ik heb vanmiddag de pas binnengekregen maar vraag me nu af waar en hoe ik de €45,60 kan declareren.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 5 maart 2017, 12:48

Hallo Noticefrank en welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat je je pas te laat hebt ontvangen. Zoals Slidestops aangeeft kun je in zulke gevallen het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Ik hoop dat je inmiddels contact met mijn collega's hebt opgenomen en deze situatie is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Het makkelijkst en snelst op dit tijdstip is even bellen. 030-7515155. Is 24/7 te bereiken. Houd even je ontvangen ov-chipkaart en je treinkaartjes bij de hand. Dan kun je gelijk verder geholpen worden 😉
Hallo Noticefrank en welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat je je pas te laat hebt ontvangen. Zoals Slidestops aangeeft kun je in zulke gevallen het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat. Ik hoop dat je inmiddels contact met mijn collega's hebt opgenomen en deze situatie is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag.

Reageer