beantwoord

Verhoging maandbedrag trajectvrij

• 1 januari 2018
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb een bericht gekregen over de nieuwe maandbetaling van mijn ns trajectvrijkaart. Dit wordt bijna € 40 duurder. Wat is de reden van van deze uitzonderlijke verhoging?
icon

Beste antwoord door klant_Jac 1 januari 2018, 22:06

Mogelijk heeft u een NS abonnement uit de tijd dat NS reed op deze route.
Met Arriva (stoptreinen) kost het 35 euro per maand voor volwassene, volgens
https://webshop.arriva.nl/nl/webshop/product-selection/overview

Prijsverhoging is aanleiding tot opzegging zonder wachttijd. Neemt u contact op met NS klantenservice, via chat, telefoon, twitter of facebook, en houdt de gegevens bij de hand.
Bekijk origineel

7 reacties

Edit: Lijkt mij een foutje. (Mijn bijdrage) Lol

Welk traject gaat het om?
Landgraaf Roermond
Reputatie 7
Badge
Mogelijk heeft u een NS abonnement uit de tijd dat NS reed op deze route.
Met Arriva (stoptreinen) kost het 35 euro per maand voor volwassene, volgens
https://webshop.arriva.nl/nl/webshop/product-selection/overview

Prijsverhoging is aanleiding tot opzegging zonder wachttijd. Neemt u contact op met NS klantenservice, via chat, telefoon, twitter of facebook, en houdt de gegevens bij de hand.
Arriva en NS
Dankjewel voor uw antwoord. Ik neem contact op met de klantenservice.
Reputatie 7
Badge
U bent veel goedkoper uit ais u NS niet meer gebruikt. Zie website Arriva.

Reistijd wordt 37 minuten langer, en u stapt niet in Heerlen maar in Sittard over. Leuker kan ik het niet maken 🙂
Reputatie 7
Badge
Mocht de langere overstap- en reistijd een bezwaar zijn... Overweeg dan met de fiets of brommer vanaf huis naar Heerlen hoofdstation te gaan en daar de NS sneltrein te nemen. Dan kunt u uw NS abonnement laten wijzigen en scheelt het ook veel geld.
Tip: check bij NS en Arriva alle varianten op prijs en reistijd, en kies wat u goed uitkomt. Bedenk wel, dat kiezen voor 1 vervoerder betekent dat u bij gebruik van dat abonnement bij de andere vervoerder een boete kunt krijgen van 50 euro plus kosten los treinkaartje.

Reageer