beantwoord

verkeerd abonnement

• 1 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb een verkeerd abonnement afgesloten. Betreft een traject vrij abonnement (maand) dit had een jaar abonnement moeten zijn. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
icon

Beste antwoord door Laura NS 1 augustus 2019, 13:19

Hoi Esmee van Die en welkom op onze NS Community!

Wanneer je dit abonnement niet activeert op je OV-chipkaart, dan is er nog wat mogelijk. Als we dan kunnen zien dat je het abonnement absoluut niet hebt gebruikt, kunnen we soms het abonnementsgeld terugbetalen, maar dat kan pas na afloop van het Traject Vrij maandabonnement. Of heb je dit i.c.m. een nieuwe OV-chipkaart besteld? Hiervoor zou ik inderdaad sowieso contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's gaan dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de Klantenservice van NS. De klantenservice kan in sommige gevallen (niet allen) aanpassingen doen. Aangezien dit een klant helpt klant forum is, en je je abonnement niet direct kan aanpassen via mijnNS is de klantenservice de beste en volgens mij ook de enige optie.

Succes 🙂
Hoi Esmee van Die en welkom op onze NS Community!

Wanneer je dit abonnement niet activeert op je OV-chipkaart, dan is er nog wat mogelijk. Als we dan kunnen zien dat je het abonnement absoluut niet hebt gebruikt, kunnen we soms het abonnementsgeld terugbetalen, maar dat kan pas na afloop van het Traject Vrij maandabonnement. Of heb je dit i.c.m. een nieuwe OV-chipkaart besteld? Hiervoor zou ik inderdaad sowieso contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's gaan dan kijken wat de mogelijkheden zijn.

Reageer