beantwoord

verkeerd abonnement en klacht

• 16 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Beste,

1 week geleden heb ik voor de eerste maal contact gehad met de NS. Na niet eerder een abonnement gehad te hebben had ik advies nodig van de klantenservice. Helaas heeft de klantenservice mij verkeerd advies gegeven. Thuis en met mijn werk heb ik het nagerekend en schijnt er een aanzienlijk goedkopere manier te zijn om met de NS te reizen. 
Ik heb direct gebeld maar ineens was er niets meer aan te doen. Ik  moest met de ingangsdatum maar terug bellen. Ik heb direct een klacht ingediend omdat het om een groot bedrag gaat. Ik krijg dan een automatisch antwoord dat ik binnen 4-5 werkdagen een reactie krijg. Tot nu toe niets vernomen.

Ik bel net weer de klantenservice, Moet toegeven dat de telefoniste vriendelijk was. Helaas begreep ze er naar mijn idee niet veel van, kon geen gegevens vinden en werd ik weer van het kastje naar de muur gestuurd. Kortom ik ben nog niets wijzer dan over een week weer terug te bellen.

Inmiddels is er wel een groot bedrag afgeschreven. Dat kan dan wel heel snel.

Ik wil dat mijn abonnement stopt, dat ik het bedrag per direct terug krijg en dat ik het juiste abonnement kan aanvragen. Hoe moeilijk kan dit zijn of is reizen met de auto dan toch de beste weg.

Groeten

icon

Beste antwoord door Rueben NS 16 oktober 2019, 19:15

Dag wendie0203 en welkom op onze Community! 

En wat spijtig om te lezen dat het je tot heden niet is gelukt om je abonnement te annuleren. Wij dit kunnen het abonnement inderdaad pas per de ingangsdatum annuleren, en daarna nog binnen 14 dagen mits er natuurlijk niet mee gereisd is. Ik weet niet wat jouw ingangsdatum is, maar ik zou je dan ook willen verzoeken om op die datum contact met ons op te nemen. Je kan, als je liever niet weer wil bellen, ook contact met ons opnemen via: FacebookTwitter of Chat.

Bekijk origineel

3 reacties

Dag wendie0203 en welkom op onze Community! 

En wat spijtig om te lezen dat het je tot heden niet is gelukt om je abonnement te annuleren. Wij dit kunnen het abonnement inderdaad pas per de ingangsdatum annuleren, en daarna nog binnen 14 dagen mits er natuurlijk niet mee gereisd is. Ik weet niet wat jouw ingangsdatum is, maar ik zou je dan ook willen verzoeken om op die datum contact met ons op te nemen. Je kan, als je liever niet weer wil bellen, ook contact met ons opnemen via: FacebookTwitter of Chat.

Begrijpt u dat dit dit de omgekeerde wereld is. Jullie maken een fout en nu moet ik terug bellen? Ook hebben jullie dan een week langer het bedrag wat terug gestort moet worden.

'Niet kunnen annuleren’ is een bijzonder reden. In een systeem voer je alles zelf in dus kun je er ook alles zelf uithalen. 

Ik begrijp zeker dat je dit zo snel mogelijk opgelost ziet. Zou je mij een privébericht willen sturen met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres? Anders moet ik mijn antwoorden op aannames blijven baseren. Dan kijk ik even met je mee naar de situatie.

Reageer