beantwoord

Verkeerd geïnformeerd over het Dal Voordeel abonnement voor afgestudeerden

• 29 september 2017
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Beste NS,

Vorig jaar augustus heb ik mijn studenten reisproduct stopgezet omdat ik het 6e jaar van mijn studie inging. Ik heb toen bij een NS informatiepunt op het station nagevraagd of ik al recht had op het Dal Voordeel abonnement voor afgestudeerden en mij werd toen verteld dat ik daar pas recht op had als ik afgestudeerd was.

Nu, een jaar verder, ben ik afgestudeerd en wil ik het Dal Voordeel abonnement afsluiten. Tot mijn grote verbazing zie ik op jullie website dat dit alleen kan tot 3 maanden na het stopzetten van het studenten reisproduct. Nogal vervelend nieuws aangezien ik verkeerd geïnformeerd ben en dus vorig jaar wel het abonnement kon afsluiten. Ik heb vorig jaar een half jaar lang een dag in de week het traject Breda-Vlissingen afgelegd, dat heeft me per rit €13,60 extra gekost omdat ik geen korting had. Reken je even mee? Je zou denken dat ik dan nu wel gebruik zou mogen maken van het aanbod, maar na mijn verhaal te doen bij de klantenservice ben ik nog niks opgeschoten. Wat gaan jullie hier aan doen?

Groet,

Linda van Swaal
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 29 september 2017, 11:13

Hallo Lindavanswaal,

Wat vervelend dat je verkeerd bent geinformeerd op het station! De actiecode is inderdaad 3 maanden geldig na het stopzetten van je Studentenreisproduct. Ik raad je aan een bericht te sturen via Facebook of Twitter met de bovenstaande uitleg en een screenshot van je DUO pagina waarop te zien is per wanneer het Studentenreisproduct is stopgezet. Ik ga er vanuit dat je dan alsnog gebruik kan maken van deze actie.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Lindavanswaal,

Wat vervelend dat je verkeerd bent geinformeerd op het station! De actiecode is inderdaad 3 maanden geldig na het stopzetten van je Studentenreisproduct. Ik raad je aan een bericht te sturen via Facebook of Twitter met de bovenstaande uitleg en een screenshot van je DUO pagina waarop te zien is per wanneer het Studentenreisproduct is stopgezet. Ik ga er vanuit dat je dan alsnog gebruik kan maken van deze actie.

Reageer