beantwoord

Verkeerd gekozen Flex Abonnement

• 2 april 2020
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Beste NS,

IVM reisbeperkingen door de huidige Corona crisis kreeg ik het advies om mijn Weekend Vrij abonnement om te zetten naar een NS Flex Basis abonnement waarbij je de betalingen pauzeert en weer kan omzetten naar een NS Weekend Vrij wanneer de reisbeperkingen zijn opgeheven.

Nu zijn er 2 punten waar ik een vraag over heb; 

1. De tijdelijke stopzetting van betaling ivm corona dacht ik op 19 maart te doen door de overstap te maken naar NS Flex. Ik kwam er echter achter dat ik per ongeluk de overstap heb gemaakt naar een abonnement van 34€ per maand ipv 0€ per maand. Kan dit nog ongedaan worden gemaakt? 

2. Hiernaast is op 30 maart 34€ afgeschreven en wordt er morgen nogmaals 34€ afgeschreven. Dat is dus 68€ binnen een week? Het was een (foutieve) overstap waarbij mijn oude abonnement direct is stopgezet dus ik snap niet helemaal waarom ik deze maand nu dubbele kosten heb?

Alvast heel erg bedankt.

Groet,

Kimber Apeldoorn

icon

Beste antwoord door MoDe 2 april 2020, 14:58

De 2e factuur zal rond de oorspronkelijke factuur datum zijn gemaakt. Omdat er geen volledige maand tussen de 2 facturen zit, zou u van de 1e periode iets terug moeten krijgen.

Neem contact op met NS klantenservice over beide facturen en uw foute omzetting. Of de klantenservice u tegemoet kan komen durf ik niet te zeggen. Contact opnemen bij voorkeur via chat, Facebook of Twitter. Hou rekening met lange wachttijden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

De 2e factuur zal rond de oorspronkelijke factuur datum zijn gemaakt. Omdat er geen volledige maand tussen de 2 facturen zit, zou u van de 1e periode iets terug moeten krijgen.

Neem contact op met NS klantenservice over beide facturen en uw foute omzetting. Of de klantenservice u tegemoet kan komen durf ik niet te zeggen. Contact opnemen bij voorkeur via chat, Facebook of Twitter. Hou rekening met lange wachttijden.

Reageer