beantwoord

verkeerd rekeningnummer

  • 17 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

De NS beschikt over een foutief rekeningnummer en ik krijg elk jaar een foutmelding omdat de automatische afschrijving mislukt, hoe kan ik dat gecorrigeerd krijgen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 oktober 2016, 07:48

Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.

Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Als u het nummer wilt wijzigen van de rekening waar NS de abonnementskosten van incasseert, dan gaat u in Mijn NS naar Mijn producten en klikt u bij het abonnement op de blauwe knop "Aanpassen of uitbreiden". U ziet dan uw rekeningnummer staan met een link "Wijzigen" erachter. Als u op die link klikt, kunt u uw rekeningnummer wijzigen.

Als het u om wat voor reden dan ook niet lukt om zelf het rekeningnummer te wijzigen, dan kunt u hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer