beantwoord

Verkeerde abonnement

• 29 september 2019
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo, ik had afgelopen vrijdag een Altijd Voordeel abonnement gekocht voor 1 maand, maar dit bleek niet de juiste abonnement te zijn. Ik moest namelijk de NS Flex Altijd Voordeel hebben. Ik heb de abonnment niet gebruikt en niet geactiveerd met mijn OV kaart. Ik had daarom binnen een uur na het bestellen gebeld naar de klantenservice en mij werd verteld dat mijn bestelling direct geannuleerd zou worden en dat ik dan binnen een paar uur alsnog de NS Flex abonnement kon kopen (op dezelfde pas). Ik kreeg snel een bevestigingsmail hierover en probeerde meteen de NS flex te kopen, maar dit lukt al een paar dagen niet.

Ik heb net weer naar de klantenservice gebeld en mij werd verteld dat mijn aankoop niet terug gedraaid kan worden. Dit vind ik vervelend, want ik ging ervan uit dat het helemaal geannuleerd was, dat staat ook in de bevestigingsmail die ik heb ontvangen. Er werd mij ook verteld dat ik anders een nieuwe persoonlijke pas moet aanvragen, maar ik heb daar geen tijd voor omdat ik het morgen nodig heb. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 29 september 2019, 10:05

@Gchristina Dit is een klant-helpt-klant Community. Wij als klant kunnen je hier helaas niet bij helpen, daarvoor is de klantenservice, bereikbaar per telefoon, Twitter enz.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge
@Gchristina Dit is een klant-helpt-klant Community. Wij als klant kunnen je hier helaas niet bij helpen, daarvoor is de klantenservice, bereikbaar per telefoon, Twitter enz.
Ah ja ik zie dat ik verkeerd ben. Bedankt voor je reactie!
Hallo Gchristina, welkom op de NS Community.

Wat jammer dat je een verkeerd abonnement hebt gekocht en dat het zo moeilijk gaat om dit aan te passen! Het abonnement loopt een maand en stopt dan, je zou dan toch ook NS Flex Altijd Voordeel kunnen nemen? Andere maatwerk oplossingen gaat inderdaad via onze klantenservice.

Reageer