Skip to main content

Op dinsdag 16 April heb ik ingecheckt in bus 65 van Connexxion bij Station Middelburg en uitgecheckt bij halte Podium/Scala in Middelburg. Een reis van twee haltes, met een reisduur van 8 minuten.

Volgens 9292 zou ik € 1.79 moeten betalen, echter er is € 19.51 afgeboekt. ( € 17.72 teveel )

Ik maak gebruik van NS dal en reken dus af via mijn Ns account. De nota over April is nu binnen gekomen en dus inderdaad € 17.72 te hoog.

Mijn vraag is hoe en bij wie moet ik het teveel betaalde terug vorderen?

Ik hoop op een reactie.

Vriendelijke groet Cas Holleman 

De claim moet je indienen waar je gereisd hebt, bij Connexxion dus. Het is immers ook hun apparatuur die onjuist werkte.

Je kunt daarvoor dit formulier invullen.


Hartelijk dank voor je reactie Daniel.

Blij met het claim formulier. 

Cas Holleman 


Reageer