beantwoord

Verkeerde bankrekening

• 26 april 2017
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

Ik heb in de maand februari teveel betaald abonnementsgeld teruggestort gekregen, maar niet op mijn huidige bankrekening. Dit is gedaan op mijn oude bankrekening en dus heb ik het niet ontvangen. Inmiddels heb ik de juiste bankrekeninggegevens geregistreerd, kan dit nog teruggehaald worden en overgemaakt worden op mijn huidige bankrekening?
icon

Beste antwoord door Wouter NS 6 mei 2017, 11:53

Ik heb nog steeds geen bericht van je ontvangen, Zomerloes. Ik ga er vanuit dat alles is opgelost.

Mocht je rekeningnummer verkeerd bij ons in het systeem staan? Dan kun je dit wijzigen via Mijn NS of neem contact met ons op. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.

Mocht er een restitutie naar een verkeerd bankrekeningnummer zijn gestuurd, neem dan ook contact op met ons.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Zomerloes en welkom op het forum.

Hmm, jammer dat het is overgemaakt op een oude bankrekening. Ik kijk graag voor je na of ik het geld nogmaals kan overmaken naar de juiste rekening. Je hebt geen toegang meer tot je oude bankrekening?

Kan je mij je postcode, huisnummer, voorletter/achternaam, oude en nieuwe IBAN, OV-chipkaart en geboortedatum sturen?

Dit mag je sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam en op Stuur bericht te klikken.
Ik heb nog geen bericht van je ontvangen, Zomerloes. Ik verwacht dat je al contact hebt opgenomen met de klantenservice. Heb je nog wel mijn hulp nodig? Dan mag je je bericht alsnog sturen!
Ik heb nog steeds geen bericht van je ontvangen, Zomerloes. Ik ga er vanuit dat alles is opgelost.

Mocht je rekeningnummer verkeerd bij ons in het systeem staan? Dan kun je dit wijzigen via Mijn NS of neem contact met ons op. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.

Mocht er een restitutie naar een verkeerd bankrekeningnummer zijn gestuurd, neem dan ook contact op met ons.
Bedankt alsnog voor je reactie, Zomerloes.

Naar aanleiding van je bericht heb ik je een antwoord via privébericht gestuurd.

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem, maar ik kan echter geen te veel betaald abonnementsgeld vinden of een terugstorting van abonnementsgeld.
Zie mijn privé bericht.
Dank je voor je bericht, Anneloes.

Ik heb op je bericht gereageerd. Het gaat hier om een OV-fiets-factuur die voor mij niet inzichtelijk is. Je kunt het beste contact opnemen met de afdeling OV-fiets.

Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155, optie 2 en daarna 3 in het keuzemenu.

Reageer