beantwoord

Verkeerde geboortedatum op OV kaart-kinderen - Kids Vrij

  • 10 april 2015
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Ik wilde Kids Vrij op de persoonlijke OV kaarten van mijn kinderen zetten. Dat kan niet omdat ik de hoofdaanvrager van de kaarten ben en NS dus(?) mijn geboortedatum uit het systeem haalt. De kaarten van mijn kinderen zijn op zich wel OK: Als ze in de bus stappen betalen ze het kortingstarief.
De oplossing die geboden wordt is het aanvragen van vervangende kaarten. (Nieuwe zijn goedkoper trouwens). Maar is het niet handiger als NS de gegevens van de kaarthouder uit het systeem haalt ipv degene die de rekening betaalt?
Lijkt mij ICT - dingetje dat op de klant wordt afgewenteld.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 10 april 2015, 16:57

Ik kijk graag even of ik dit probleem kan oplossen. Kun je je NAW-gegevens en de kaartnummers van de betreffende kaarten sturen in een privébericht?
Bekijk origineel

1 reactie

Ik kijk graag even of ik dit probleem kan oplossen. Kun je je NAW-gegevens en de kaartnummers van de betreffende kaarten sturen in een privébericht?

Reageer