beantwoord

Verkeerde ingangsdatum abonnement

• 7 April 2014
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

Zojuist heb ik via de website een dal voordeelkaart aangeschaft, waarbij ik als ingangsdatum 08-04 (dus morgen) heb ingevuld. In mijn bevestiging email lees ik echter tot mijn grote verbazing dat de ingangsdatum 22-04 is. Ik heb echter al een persoonlijke ov chipkaart dus eerder zou moeten kunnen.
Met de kortingskaart had ik nog precies genoeg geld om morgen naar mijn ouders af te reizen, en dat gaat nu (zonder korting) dus niet lukken. Volgens de medewerker van de klantenservice kan hier helaas niets meer aan worden gedaan. Klopt dat? Het lijkt mij toch een kwestie van het veranderen van een datum en dat lijkt me niet al te moeilijk. Ik zou dit echt heel slechte service vinden omdat ik zeker weet dat ik de datum juist heb ingevuld en het dus blijkbaar een fout is in de verwerking bij jullie.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen!
icon

Beste antwoord door Stephan NS 7 April 2014, 17:54

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi EvaMaria87,

Welkom op het NS Serviceforum. Bij het aanvragen van een abonnement, bijvoorbeeld Dal Voordeel, klopt het dat je de ingangsdatum op de dag van morgen kunt zetten indien je een persoonlijke OV-chipkaart hebt. Is je OV-chipkaart nog wel geldig? Anders kan de ingangsdatum sowieso pas 2 weken in het voren liggen, aangezien je dan een nieuwe kaart erbij moet aanschaffen. En je weet zeker dat je niet per ongeluk een nieuwe OV-chipkaart erbij hebt besteld? Helaas kan de ingangsdatum van de bestelling inderdaad niet worden aangepast, zoals de Klantenservice aangaf.

Groet,
Stephan

Reageer