beantwoord

Verkeerde ingangsdatum maandvrij traject abbonement

• 8 juli 2014
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 7 juli een maand vrij abonnement besteld en op mijn OV-chipkaart geladen.

Ik heb aangegeven op de website dat ik hem dezelfde dag wou activeren.
.
Het abbonement staat nu op mijn OV-chipkaart met een verkeerd ingangsdatum 2 weken later op de datum 21 juli.

Bij het loket word ik naar het klanten service nummer verwijst waar ik vervolgens dood leuk word verteld dat ze niks meer kunnen doen.

Een topic met het zelfde probleem kreeg wel dit antwoord van Laura NS.

"Hallo mdeiman. Welkom op ons NS serviceforum! Leuk dat je het gevonden hebt. Ik heb je topic even verplaatst naar Abonnementen om de vindbaarheid te vergroten voor de andere lezers. Ik zie dat Hendrik en Hertog al een antwoord hebben gegeven op jouw bericht. Ze hebben hierin wel gelijk, zodra jij je abonnement besteld en betaald hebt kunnen wij de ingangsdatum niet aanpassen. In dit geval is een nieuw abonnement met de juiste ingangsdatum aanschaffen inderdaad het beste en dat deze aanvraag geannuleerd wordt. Ik kan even voor je kijken of ik je aanvraag nu al kan annuleren. Zou je in een priv├ębericht dit verhaal + je NAW-gegevens kunnen sturen? Dan ga ik er even mee aan de slag."

Zou een moderator mij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 9 juli 2014, 12:39

Hallo Brands,

Vervelend dat het niet goed gegaan is met de datum. Zoals al aangegeven is het niet mogelijk om de ingangsdatum aan te passen. Kun je je NAW gegevens en geboortedatum in een DM sturen? Dan ga ik voor je kijken of het abonnement geannuleerd kan worden. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Abonnementen'.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

2 reacties

Zo te zien is Marjan momenteel als moderator actief.
Hopelijk leest ze jouw bericht en gaat ze voor je aan de slag.
Hallo Brands,

Vervelend dat het niet goed gegaan is met de datum. Zoals al aangegeven is het niet mogelijk om de ingangsdatum aan te passen. Kun je je NAW gegevens en geboortedatum in een DM sturen? Dan ga ik voor je kijken of het abonnement geannuleerd kan worden. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Abonnementen'.

Groet,
Marjan

Reageer