beantwoord

Verkeerde mail adres

  • 1 september 2019
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Goedemorgen/middag,

Ik ontving van u een e-mail met een bevestiging van mijn dalurenabonnement. Ik ben alleen bang dat jullie een mail adres door de war hebben gehaald. Ik heb namelijk nooit een daluren abonnement bij u afgesloten. Zou u dit willen corrigeren en mij per mail bevestigen dat het hier een foutje betreft? In de mail wordt verwezen naar ref.nr. VDU64916440.

Dank & groet,

Peter Zwart
icon

Beste antwoord door MoDe 1 september 2019, 10:35

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen u hiermee niet helpen. Het beste kunt u contact opnemen met NS klantenservice via telefoon, Twitter, Facebook of chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen u hiermee niet helpen. Het beste kunt u contact opnemen met NS klantenservice via telefoon, Twitter, Facebook of chat.

Reageer