beantwoord

Verkeerde (oude) ingangsdatum bij Traject Vrij Maand in MijnNS

• 11 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 303 Bekeken

Ik reis met Traject Vrij Maand. Per 9-8 was mijn eerste maandabonnement afgelopen, ik heb een nieuw Traject Vrij Maand-abonnement besteld en op mijn kaart geladen met ingangsdatum 11-08-2014. Bij Mijn NS zie ik bij Mijn producten nog de oude ingangsdatum (10-07-2014) van mijn eerste abonnement staan. Waarom staat hier niet de ingangsdatum van het nieuwe, geldige abonnement? Dat lijkt veel relevanter dan de ingangsdatum van mijn afgelopen abonnement.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 12 augustus 2014, 08:27

Dit moet waarschijnlijk nog bijgewerkt worden. Na het aanschaffen van een nieuw abonnement kan het even duren voordat dit ook zichtbaar is in MijnNS. Als het goed is zal het vandaag weer goed zichtbaar zijn.
Ik heb je vraag verplaatst naar abonnementen om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Tja ik heb ook datzelfde probleem met de keuze dagen,ben al een week heen en weer aan het berichten sturen en staat mijn probleem nu als opgelost..................maar het is niet opgelost zie alleen mijn laatst gebruikte keuze dag en niet de nieuwe die begin deze maand inging,,, ben benieuwd of het bij jou eerder is opgelost.Sucses
Ik reis met Traject Vrij Maand. Per 9-8 was mijn eerste maandabonnement afgelopen, ik heb een nieuw Traject Vrij Maand-abonnement besteld en op mijn kaart geladen met ingangsdatum 11-08-2014. Bij Mijn NS zie ik bij Mijn producten nog de oude ingangsdatum (10-07-2014) van mijn eerste abonnement staan. Waarom staat hier niet de ingangsdatum van het nieuwe, geldige abonnement? Dat lijkt veel relevanter dan de ingangsdatum van mijn afgelopen abonnement.
Dit moet waarschijnlijk nog bijgewerkt worden. Na het aanschaffen van een nieuw abonnement kan het even duren voordat dit ook zichtbaar is in MijnNS. Als het goed is zal het vandaag weer goed zichtbaar zijn.
Ik heb je vraag verplaatst naar abonnementen om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer