beantwoord

Verlengen abonnement, hoezo? Dat gaat toch altijd automatisch?

  • 10 August 2022
  • 4 reacties
  • 258 Bekeken

Ik kreeg een mail van de NS (of niet?), waarin mij gemeld werd , dat mijn abonnement in september verloopt en dat ik het on-line moet verlengen… Dat gebeurt toch altijd automatisch? En was die mail dus wel van de NS?

icon

Beste antwoord door Robert B 10 August 2022, 17:46

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Lastig te zeggen, om wat voor abonnement gaat het?

Misschien gaat het om een abonnement op saldo dat ‘verflext’ moet worden.

Het zou ook nog een mail van OV-chipkaart kunnen zijn, verloopt je ov-chipkaart toevallig in september?

Wat was de afzender? Op onze site staat een lijst met de e-mailadressen waarmee wij mails sturen. We sturen gewoonlijk wel 6 weken voor de jaarlijkse verlenging van een abonnement een mail waarin dit wordt aangekondigd. Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice om na te laten kijken hoe het zit met je abonnement. 

Hoi Robert, Dank voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter, dat je abonnement wel automatisch wordt verlengd, maar je plastic chipkaart niet. Dus ;-)! Ik heb hem inmiddels telefonisch verlengd, want de inlogcodes werden niet herkend, terwijl ik die net gewoon weer heb gebruikt… Vriendelijke groet, Ini.

Badge +3

Hoi Robert, Dank voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter, dat je abonnement wel automatisch wordt verlengd, maar je plastic chipkaart niet.

De kosten voor een kaartvernieuwing (€ 7,50) kan je bij NS declareren als je een abonnement hebt van meer dan 5 euro per maand.

Reageer