beantwoord

Verlengen Dal-Voordeelabonement incl. vrije keuzedagen

• 9 maart 2015
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 1
Ik moet een dezer dagen mijn Dal-Voordeelabonement incl. vrije keuzedagen verlengen of op zeggen.
Ik heb vorig jaar van de actiecode gebruik gemaakt. Nu zou de verlengen voor mij een stuk duurder uitpakken en omdat ik weinig per trein reis is dat niet gunstig.
Ik heb het gevoel dat er binnenkort weer een aanbieding in de brievenbus valt, nadat ik het abonnement heb verlengd.

Ik heb net gebeld met de Klantenservice, maar er is een storing in het systeem en er werd mij gevraagd om later in de week terug te bellen. Helaas heb ik nog maar 2 dagen.
Omdat er geen mailtjes verzonden kunnen worden naar de klantenservice plaats ik dit berichtje op het forum.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 9 maart 2015, 13:31

Hallo Louisa47. Welkom op het NS serviceforum. Ik heb je topic naar het subforum abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten. We hebben inderdaad een storing op dit moment, maar ze zijn er met man en macht mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je bent dus alsnog wel op tijd hoor! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, kaartnummer en e-mailadres? Dan kijk ik met je mee naar je abonnement wanneer ons systeem weer volledig werkt en of er wellicht nog iets mogelijk is 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Louisa47. Welkom op het NS serviceforum. Ik heb je topic naar het subforum abonnementen verplaatst om de vindbaarheid te vergroten. We hebben inderdaad een storing op dit moment, maar ze zijn er met man en macht mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je bent dus alsnog wel op tijd hoor! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, kaartnummer en e-mailadres? Dan kijk ik met je mee naar je abonnement wanneer ons systeem weer volledig werkt en of er wellicht nog iets mogelijk is 🙂
Reputatie 1
Dag Laura, Ik wacht nog op je berichtje.
Reputatie 7
Badge +4
Louisa, je moet zelf even contact met Laura opnemen. De wijze waarop heeft ze vermeld.
Reputatie 1
Ja, dat weet ik Thom, en dat is ook gebeurd. Maar na mijn 2e vraag kreeg ik geen gisteren geen antwoord meer.
En dat is voor mij belangrijk.

Reageer