beantwoord

Verlengen lukt niet

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

ik probeer al een paar dagen mijn abonnement te verlengen, helaas zonder resultaat. Ik lees dat meer mensen hier last van hebben. Is er al een passende oplossing gevonden?
icon

Beste antwoord door Robert B 12 juni 2018, 19:14

Er is al een tijdje een storing bij het verlengen van maandabonnementen. De enige oplossing voor dit moment (volgens Twitter webcare) is om het nieuw te bestellen (en al je gegevens opnieuw invullen).

Bekijk origineel

6 reacties

Ik kan ook niet verlengen, krijg dan dezelfde melding. Als ik het abonnement (Traject Vrij) opnieuw wil aanvragen via de website dan krijg ik uit eindelijk deze melding, terwijl verder geen andere abonnementen op de kaart staan.

Badge +3
Er is al een tijdje een storing bij het verlengen van maandabonnementen. De enige oplossing voor dit moment (volgens Twitter webcare) is om het nieuw te bestellen (en al je gegevens opnieuw invullen).
Bedankt voor de reactie! Erg jammer dat dit de enige manier is...
Reputatie 5
Hallo Nazus, en welkom bij onze NS Community.

Er is inderdaad helaas een storing bij het verlengen van maandabonnementen via MijnNS. Zoals Robert al aanraadt, is het opnieuw bestellen via de webshop op dit moment de beste oplossing.
Excuses voor dit ongemak!
Het opnieuw aanvragen lukt bij mij ook niet (zie eerdere bericht). Is hier ook een oplossing voor?
Hallo Amkr, welkom bij onze Community!

Wanneer loopt je huidige abonnement af? Eventueel kunnen mijn collega's via Facebook of Twitter aan de hand van je gegevens ook even nagaan wat er hier mis gaat. Een nieuwe bestelling zou wel mogelijk moeten zijn.

Reageer