beantwoord

Verlengen maand abonnement traject vrij

Ik maak op dit moment gebruik van een maand abonnement Traject vrij voor mijn werk. Ik mag van hen geen jaarkaart kopen, omdat het niet zeker is dat ik het gehele jaar dit traject blijf reizen. Nu heb ik net mijn eerste maandkaart gebruik en wil nu een nieuwe aanschaffen. Ik begrijp dat je echt een nieuwe kaart moet aanschaffen, maar waarom is het niet mogelijk om op een gemakkelijke manier ook het maand abonnement te verlengen. Je moet nu weer al je gegevens gaan invullen wat je eigenlijk de maand daarvoor ook al hebt gedaan. Het is in mijn ogen dubbel werk wat je elke maand moet doen ondanks dit toch wel makkelijker zou moeten kunnen.
icon

Beste antwoord door Leny NS 16 juni 2014, 19:02

HennyP, welkom op het forum. Helaas is het niet anders. Je dient elke keer je gegevens in te vullen. De reden is: je mag naast je traject op rekening reizen. Daarvoor hebben we gegevens nodig. Dit verandert helaas niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
HennyP, welkom op het forum. Helaas is het niet anders. Je dient elke keer je gegevens in te vullen. De reden is: je mag naast je traject op rekening reizen. Daarvoor hebben we gegevens nodig. Dit verandert helaas niet.
Deze overstap van papieren abonnement naar OV-chipkaart op rekening was toch zogenaamd om het allemaal makkelijker te maken voor de klant? Ik en ieder ander die ik spreek zien helemaal niet het gemak in van deze hele nieuwe regelgeving. De NS wilt perse mijn rekeningnummer hebben en verplicht mij te kunnen reizen op rekening. Vervolgens word je afgepoeierd met allerlei excuses als blijkt dat dit helemaal niet in het voordeel werkt van de klant. Het word tijd dat jullie is je best gaan doen voor klanten. Ik betaal me scheel aan de NS en nog steeds zit ik dagelijks in een overvolle trein. De NS is een log orgaan!

Reageer