beantwoord

Verlengen makkelijker maken

• 10 maart 2016
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Beste NS,

Van mijn werkgever mag ik alleen maar een maand abonnement afsluiten. Is het mogelijk om het maandelijks verlengen van het abonnement makkelijker te maken? Ik denk bijvoorbeeld aan een mail en/ of pushbericht met daar in een button om opnieuw een maand abonnement aan te schaffen.

Groet,

Tim Ruijters
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 maart 2016, 08:50

Een moderator schreef enkele maanden geleden in een vergelijkbaar topic:

Hoewel wij goed begrijpen dat het voor jullie als klant makkelijker zou zijn als je niet steeds opnieuw het volledige proces hoeft te doorlopen, is het op dit moment nog niet mogelijk dit via een andere weg te doen. Dit betekent dat je bij het verlopen van je maandabonnement, een nieuw maandabonnement dient aan te schaffen, via dezelfde werkwijze.

We zijn wel aan het kijken hoe we dit kunnen verbeteren, want de behoefte is, terecht, aanwezig.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Een moderator schreef enkele maanden geleden in een vergelijkbaar topic:

Hoewel wij goed begrijpen dat het voor jullie als klant makkelijker zou zijn als je niet steeds opnieuw het volledige proces hoeft te doorlopen, is het op dit moment nog niet mogelijk dit via een andere weg te doen. Dit betekent dat je bij het verlopen van je maandabonnement, een nieuw maandabonnement dient aan te schaffen, via dezelfde werkwijze.

We zijn wel aan het kijken hoe we dit kunnen verbeteren, want de behoefte is, terecht, aanwezig.
Aanvulling: Volgens dit bericht zou dat volgende maand bewerkstelligd moeten zijn.

Reageer