beantwoord

Verlengen niet mogelijk

• 22 maart 2019
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Een week geleden heb ik een email ontvangen ter herinnering van het aflopen van mijn maand traject abonnement en de mogelijkheid om het tot de afloopdatum "snel en makkelijk" te verlengen.

De link stuurt mij door naar het overzicht van mijn product(en) waar de mogelijkheid voor het daadwerkelijk verlengen ontbreekt. Ik heb dit in het verleden ook al gewoon kunnen doen, alleen was dit dus meestal op de dag dat het abonnement afliep of er kort na.

Het is natuurlijk tot op zekere hoogte al een probleem dat het (nog) niet werkt, maar het is daar bovenop een beetje vreemd om wel te communiceren dat het kan, laat staan "snel en gemakkelijk".

Dit is niet de eerste keer dat ik issues heb met het verlengen van een NS abonnement en ik alsnog al mijn gegevens opnieuw moest invullen om een nieuwe maand te bestellen. Dat terwijl ik ingelogd ben en die gegevens bekend zijn in het systeem.

Beetje jammer, hopelijk wordt er wat aan gedaan.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 23 maart 2019, 14:33

Hallo MvGasteren en welkom bij de NS Community.

De bedoeling is om verlengen via Mijn NS te laten lopen echter ervaren we al een tijdje problemen met deze manier van verlengen. Abonnementen kwamen niet klaar te staan bij de automaat terwijl er wel was betaald. Omdat dit soort problemen voor NS onacceptabel zijn hebben we de optie uit de lucht gehaald en kun je, op dit moment, alleen een nieuwe maand bestellen via de reguliere website. Helaas is er nog geen update over wanneer de optie wel weer beschikbaar komt.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo MvGasteren en welkom bij de NS Community.

De bedoeling is om verlengen via Mijn NS te laten lopen echter ervaren we al een tijdje problemen met deze manier van verlengen. Abonnementen kwamen niet klaar te staan bij de automaat terwijl er wel was betaald. Omdat dit soort problemen voor NS onacceptabel zijn hebben we de optie uit de lucht gehaald en kun je, op dit moment, alleen een nieuwe maand bestellen via de reguliere website. Helaas is er nog geen update over wanneer de optie wel weer beschikbaar komt.

Reageer