beantwoord

verlenging abonnement uitstellen

  • 6 maart 2016
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Hallo, ik heb een kortingkaart waarvan ik net bericht kreeg dat deze automatisch verlengd wordt, nu zou ik dit graag een paar maanden willen uitstellen omdat ik in het buitenland ben. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Tochjo 6 maart 2016, 19:06

U kunt uw abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten bij terugkomst. U kunt na het eerste jaar maandelijks opzeggen. Een abonnement kan alleen opgezegd worden per dezelfde dag van de maand dat het is ingegaan met een opzegtermijn van twee weken.



Voor het opzeggen van uw abonnement moet u direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.



Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd. Als u niet in staat bent om dit te doen, omdat u nu al in het buitenland verblijft en uw OV-chipkaart hebt meegenomen, dan zult u uw OV-chipkaart eerst moeten blokkeren voordat u de klantenservice belt om het abonnement te beëindigen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt uw abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten bij terugkomst. U kunt na het eerste jaar maandelijks opzeggen. Een abonnement kan alleen opgezegd worden per dezelfde dag van de maand dat het is ingegaan met een opzegtermijn van twee weken.

Voor het opzeggen van uw abonnement moet u direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd. Als u niet in staat bent om dit te doen, omdat u nu al in het buitenland verblijft en uw OV-chipkaart hebt meegenomen, dan zult u uw OV-chipkaart eerst moeten blokkeren voordat u de klantenservice belt om het abonnement te beëindigen.

Reageer