beantwoord

Verlenging dalvoordeel €50 p/m, nieuw €50p/j

Ik heb een e-mail ontvangen met de aangekondigde verlenging van van mijn Dal Voordeel abonnement en ben nogal geschrokken van de kosten. Zoals het op het moment in de e-mail is verwoord kost een verlenging mij 12 maanden * €50,- en wordt dit bedrag in één keer, per jaar afgeschreven. Ik vermoed dat het behoorlijk problematisch in de e-mail is verwoord en in de praktijk gewoon €50,- p/j kost. Is mijn aanname correct? Screenshot via dropbox: https://www.dropbox.com/s/2tbhuh5iyopf958/IMG_20150723_102417.JPG?dl=0
icon

Beste antwoord door Sivan NS 30 juli 2015, 14:06

Hoi Ahehaheh,

Ik heb een terugkoppeling gehad. Dit blijkt een bekend issue te zijn. Eind oktober is dit opgelost. De betalingen zelf gaan wel goed.
Bekijk origineel

10 reacties

Dalvoordel kost 50 euro per jaar. In één keer te betalen 🙂
Nogal een slordige fout in de mail, hopelijk wordt dat snel opgelost.
Hoi ahehaheh, en welkom!

Kun je de exacte zin citeren? Voor zover ik weet staat er geen onduidelijke informatie in onze verlengmails, dus ik lees graag met je mee.
Zie hier de schermprint van Ahehaheh:

@Sivan:

Betaalwijze: Jaarlijks
Prijs hoofdabonnment: €50,00 per maand
Erg slordig van NS.

Het staat toch vrij duidelijk 2x fout aangegeven.
Theofiel, ik las eroverheen, dank!

Dit is inderdaad slordig en ik kan me de verwarring dan ook goed voorstellen. Ik bespreek dit met een van onze contentmanagers.

Edit: dit blijkt een nog niet bekend probleem te zijn. Om die reden heb ik dit gemeld bij onze functionele beheerders. Zij gaan er mee aan de slag. Ahehaheh, wil jij mij een privebericht met je klantgegevens sturen? Dan kan ik jouw verlengmail als voorbeeld doorzetten. Klik op mijn naam en dan 'stuur bericht'. Bedankt!
Reputatie 1
Badge
DIT is overigens al minstens 1 maand geleden DITO zo hier gemeld, en uiteraard met ook toen de belofte het in NS-tempo snel op te lossen.
WANNEER krijgen jullie nou eindelijk eens iemand die van wanten weet en alle uitgaande mails/brieven terzake corrigeert/controleert?
Theofiel, ik las eroverheen, dank!

Dit is inderdaad slordig en ik kan me de verwarring dan ook goed voorstellen. Ik bespreek dit met een van onze contentmanagers.

Edit: dit blijkt een nog niet bekend probleem te zijn. Om die reden heb ik dit gemeld bij onze functionele beheerders. Zij gaan er mee aan de slag. Ahehaheh, wil jij mij een privebericht met je klantgegevens sturen? Dan kan ik jouw verlengmail als voorbeeld doorzetten. Klik op mijn naam en dan 'stuur bericht'. Bedankt!
Je hebt in een screenshot waar minder dan 70 woorden instaan, twee keer over zes van die woorden heen gelezen? Het zal wel. Ik ben in ieder geval tevreden met het antwoord: €50 p/j en niet per maand.
Hoi Ahehaheh,

Ik heb een terugkoppeling gehad. Dit blijkt een bekend issue te zijn. Eind oktober is dit opgelost. De betalingen zelf gaan wel goed.

Reageer