beantwoord

Verlenging NS-abonnement

• 11 november 2015
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste NS,

Een aantal weken geleden heb ik bij u een nieuw karting in daluren-abonnement afgesloten. Hier heb ik tevens een nieuwe OV-chipkaart bij aangevraagd en ontvangen. Mijn oude abonnement, met oude OV-chipkaart, heb ik nog niet stopgezet, omdat dit er even bij me was ingeschoten. Het oude abonnement zou daardoor 24 november aanstaande worden verlengd. Dan zou ik dus twee keer hetzelfde abonnement hebben. Uiteraard, dat wil ik niet, maar ik had uiterlijk twee weken voor het verlengen het abonnement moet stopzetten/beëindigen, waarvoor ik nu dus een dag te laat ben. Kan ik dit nu alsnog doen? Kan ik dit ook via een mail of telefoontje afhandelen of moet dit per se ergens bij daarvoor bedoelde automaat?

Ik hoor graag wat ik nu het beste kan doen.

Met vriendelijke groet,
Rens de Visser
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 november 2015, 11:38

Hoi Rens, en welkom op het Serviceforum.

Opzeggen kun je sowieso doen, maar dit wordt wel per eerstvolgende maand gedaan. Als jouw abonnement op 24 november is verlengd, zal dit per 23 december gedaan worden. Ik zou echter even bellen met 030-7515155 en vragen of ze uit coulance jouw abonnement alsnog per verlengdatum willen opzeggen.

Na de opzegging krijg je een bericht van ons met uitleg over de opzegging. Je dient dan inderdaad een deactivatie uit te voeren bij de kaartautomaat.

Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Rens, en welkom op het Serviceforum.

Opzeggen kun je sowieso doen, maar dit wordt wel per eerstvolgende maand gedaan. Als jouw abonnement op 24 november is verlengd, zal dit per 23 december gedaan worden. Ik zou echter even bellen met 030-7515155 en vragen of ze uit coulance jouw abonnement alsnog per verlengdatum willen opzeggen.

Na de opzegging krijg je een bericht van ons met uitleg over de opzegging. Je dient dan inderdaad een deactivatie uit te voeren bij de kaartautomaat.

Succes!

Reageer