beantwoord

Verlenging voor Dal Voordeel-uren abonnement

• 5 november 2017
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Op 1 november kreeg ik een mail dat mijn voordeeluren abonnement voor een jaar wordt verlengd voor de prijs van 50 euro. Op 3 november kreeg ik via de mail een nieuwsbrief dat er een actie is dat het Dal Voordeel abonnement te koop is van € 50 voor slechts € 29. Wat kan ik doen om die korting ook te krijgen? Kan ik mijn huidige abonnement stopzetten per 1 december en dan een nieuw abonnement aanvragen per 1 december om alsnog te kunnen profiteren van deze actie?
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 november 2017, 11:13

NS kent verschillende acties voor verschillende doelgroepen. Deze actie (Dal Voordeel voor 29 euro) is echt bedoeld om mensen die nu nog geen abonnement hebben, over te halen een abonnement aan te schaffen. Voor bestaande abonnementhouders heeft NS andere voordelen, zoals de aanbiedingen in het blad Spoor, de kortingsacties die per mail naar vaste klanten gestuurd worden en de aanbiedingen van NS Extra.

U zou uw situatie nog wel rechtstreeks aan de klantenservice kunnen voorleggen om te zien of zij uit coulance bereid zijn u tegemoet te komen. U hebt echter geen recht op een gereduceerd abonnementstarief, omdat in de actievoorwaarden (te vinden helemaal onderaan op deze pagina) staat dat deze actie niet geldig is als men al een Dal Voordeel-abonnement heeft of korter dan 2 maanden geleden heeft opgezegd.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
NS kent verschillende acties voor verschillende doelgroepen. Deze actie (Dal Voordeel voor 29 euro) is echt bedoeld om mensen die nu nog geen abonnement hebben, over te halen een abonnement aan te schaffen. Voor bestaande abonnementhouders heeft NS andere voordelen, zoals de aanbiedingen in het blad Spoor, de kortingsacties die per mail naar vaste klanten gestuurd worden en de aanbiedingen van NS Extra.

U zou uw situatie nog wel rechtstreeks aan de klantenservice kunnen voorleggen om te zien of zij uit coulance bereid zijn u tegemoet te komen. U hebt echter geen recht op een gereduceerd abonnementstarief, omdat in de actievoorwaarden (te vinden helemaal onderaan op deze pagina) staat dat deze actie niet geldig is als men al een Dal Voordeel-abonnement heeft of korter dan 2 maanden geleden heeft opgezegd.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Ik heb sinds 19 Februari een dal voordeel abonnement voor leuke uitstapjes .

Een dagje Amsterdam of Maastricht enz .

Maar door de corona en regels van het RIVM en overheid om geen gebruik te maken van het ov indien niet noodzakelijk

heb ik nog geen gebruik kunnen van het abonnement.

Mijn voorstel en vraag is of het abonnement verlengt word voor de periode dat deze regels van de Rijksoverheid gelden.

Daar ik als belastingbetaler ook de NS steun hoop ik dat de NS ook mij steunt

Reputatie 7

Het abonnement kan worden stopgezet of op ns flex basis worden gezet. Dan bent u direct van de kosten af en kunt u weer een abonnement activeren als u er weer gebruik van kunt maken. 

Andere vormen van compensatie zullen zeer waarschijnlijk niet mogelijk zijn

Hallo Weejee, welkom op de NS Community. 

Begrijpelijk dat je je abonnement nog niet hebt kunnen gebruiken. Treinen rijden wel en het is mogelijk om te reizen dus je abonnement wordt niet automatisch verlengd. Je abonnement is wel maandelijks opzegbaar. Als het is ingegaan op 19 februari dan kan je het via onze klantenservice laten beëindigen per 19 juni en krijg je 8/12e van het abonnementsgeld na de beëindiging weer terug. Wanneer je wel weer wilt/kunt gaan reizen kan je het abonnement opnieuw op dezelfde kaart bestellen. 

Reageer