beantwoord

Verlening van het Kids Vrij abonnement staat niet op OV chipkaart van de kinderen

  • 18 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Onlangs is het abonnement voor de Kids Vrij van mijn kinderen automatisch verlengd, maar als ik wil inchecken met die kaarten werkt het niet en als ik op de kaart kijk staat er geen abonnement op. Hoe kan dat? En hoe kan ik dat oplossen... Ik heb al gekeken of er bestellingen klaar stonden, maar dat was ook niet het geval.
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 18 augustus 2017, 14:59

Welkom op het NS Serviceforum, Schaap73!

Zoals Thom al heeft aangegeven raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Er kan dan nagegaan worden waarom het abonnement niet meer werkt. Je kunt het beste contact opnemen via 030-7515155 of via Facebook / Twitter. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice.
Welkom op het NS Serviceforum, Schaap73!

Zoals Thom al heeft aangegeven raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Er kan dan nagegaan worden waarom het abonnement niet meer werkt. Je kunt het beste contact opnemen via 030-7515155 of via Facebook / Twitter. 🙂

Reageer