Verlopen dagvoordeelurenkaarten | NS Community
beantwoord

Verlopen dagvoordeelurenkaarten

  • 4 March 2022
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Geachte klantmanager,

Door de corona hebben mijn vrouw en ik op verzoek van de overheid en de NS weinig gebruik gemaakt van het openbaar vervoer. Daardoor hebben wij 23 voordeelurenkaarten die wij niet hebben gebruikt.

Theaterkaarten worden verlengd. Niet gebruikte bioscoopkaarten werden vergoed o.a. door Pathe.

Wij hebben 2 jaar bijna € 400 betaald voor het jaarabonnement. Het zou de NS sieren als hier een ruimhartig gebaar gemaakt wordt.

Met vriendelijke groet Coos Karstens Rotterdam. Ik zal mijn vraag ook in een brief aan de klantenservice stellen. 

 

icon

Beste antwoord door Rizana NS 4 March 2022, 18:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Dit is een reizigersforum, dat NS meent te moeten aanprijzen onder de kop "Klantenservice/Contact”. Hier vind je dus hoofdzakelijk andere reizigers en zeker geen klantmanager. De klantenservice bereik je via een van de andere opties.

Beste jack43 en welkom bij de NS Community. 

Jammer om te lezen dat er zoveel Keuzedagen verloren zijn gegaan. Wellicht kan je het beste even contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen zien wat je momenteel nog hebt en welke Keuzedagen zijn vervallen. 

Helaas is het niet mogelijk om restitutie te ontvangen voor de Keuzedagen die vervallen zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Beste jack43 en welkom bij de NS Community. 

Jammer om te lezen dat er zoveel Keuzedagen verloren zijn gegaan. Wellicht kan je het beste even contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen zien wat je momenteel nog hebt en welke Keuzedagen zijn vervallen. 

Helaas is het niet mogelijk om restitutie te ontvangen voor de Keuzedagen die vervallen zijn.

Er zullen meer mensen zijn die hun keuzedagenabonnementen hebben aangehouden, ook vanwege onduidelijkheid over tot wanneer keuzedagen nog besteld kunnen worden en het ontbreken van communicatie daarover. Al bekend wanneer ze niet meer te koop zijn?

Er is nog geen concrete datum waarop Keuzedagen niet meer verkrijgbaar zullen zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Er is nog geen concrete datum waarop Keuzedagen niet meer verkrijgbaar zullen zijn.

Dus 60+-ers worden nog langer aan het lijntje gehouden. Volgens klantenservice worden klanten geïnformeerd als verkoop gaat stoppen. Maar dat zal net zo gaan als met weekend vrij en dal vrij op saldo: van de een op de andere dag waren ze niet meer te koop. Daarbij ben ik nooit geïnformeerd toen de data steeds verschoven werden.

Reputatie 7
Badge +3

Je kan het ook zien alsdat 60-plussers langer de tijd krijgen om nog Keuzedagen aan te schaffen. Van het actief informeren over wanneer de verkoop stopt hoef je je inderdaad niet veel voor te stellen, beter kun je zelf eens in de zoveel tijd kijken op de pagina over Keuzedagen bestellen, wanneer er datum bekend is wordt die daar vermeld, die nog wel altijd kan veranderen. 

Reageer