beantwoord

Verloren kaart en dubbel abonnement????

• 29 maart 2015
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Beste medewerkers,

Ik heb pasgeleden een topic aangemaakt omdat ik mijn NS jaartraject kaart bent verloren. Ik heb toen m'n verloren kaart geblokkeerd en direct een duplicaat aangevraagd. Echter was dit toen niet mogelijk, en ik zou volgens een ns forum medewerker hebben aangegeven (??) dat ik geen nieuwe kaart wilde ontvangen (dit snap ik nog steeds niet, waar ik dat uberhaupt aangegeven zou hebben want ik had juist een nieuwe nodig). Toen heb ik het advies gekregen van een ns forum medewerker om een nieuw abonnement aan te vragen op een nieuwe kaart; dit heb ik gedaan (en reeds betaald, 186 euro). Tot mijn verbazing krijg ik gisteren de bewuste NS jaartrajectkaart TOCH binnen. Nu heb ik dus twee kaarten en betaal ik (vermoedelijk) dubbel. Ik hoop toch van harte als dit het geval is dat ik in elk geval mijn geld terug kan krijgen.

Graag een reactie over hoe of wat.

Bijvoorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Janou NS 30 maart 2015, 09:52

Klopt, dit heb ik ook gedaan, dezelfde persoon heeft me echter geadviseerd om een nieuw abonnement te bestellen op een NIEUWE ov chipkaart. Ik vrees echter dat dit ik nu dubbel aan het betalen ben dus het leek mij verstandig om wat extra hulp te zoeken. Derhalve hoor ik nog steeds graag hoe ik dit op kan lossen.

Hallo Edgar! Ik zoek dit graag voor je uit. Zou jij mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en Ov-chipkaartnummer? Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Edgar1,

Ik naam aan dat je refereert aan dit topic. Daarin krijg je het voorstel een duplicaat aan te vragen en geeft je zelf aan dit ook te gaan doen via een PB. Mogelijk heeft iemand anders je ook geadviseerd een nieuw abonnement af te sluiten, maar dat zou een onlogisch advies geweest zijn. Waarschijnlijk kan je even je persoonlijk berichten naar aanleiding van het eerdere topic erbij zoeken. Indien daarin gevraagd wordt een nieuw abonnement af te sluiten, kan je het besten direct met die moderator contact zoeken.

groet
Klopt, dit heb ik ook gedaan, dezelfde persoon heeft me echter geadviseerd om een nieuw abonnement te bestellen op een NIEUWE ov chipkaart. Ik vrees echter dat dit ik nu dubbel aan het betalen ben dus het leek mij verstandig om wat extra hulp te zoeken. Derhalve hoor ik nog steeds graag hoe ik dit op kan lossen.

Hallo Edgar! Ik zoek dit graag voor je uit. Zou jij mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en Ov-chipkaartnummer? Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht'.

Reageer