beantwoord

Verloren studenten ov

  • 12 februari 2015
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben vanavond mijn studentenov verloren. Nu is de servicedesk al gesloten. Ik had al gezien dat er een tijdelijk reisproduct op een anonieme persoonlijke kaart geladen kon worden, alleen is het probleem dat ik mijn kaartnummer niet weet en daarmee ook niet kan inloggen bij mijnduo om dit traject in werking te zetten. Is mijn kaartnummer te achterhalen of kan ik dit morgenochtend via de telefoon regelen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 13 februari 2015, 00:27

Als er geen NS-abonnement op stond, zal NS het niet voor je kunnen achterhalen. Je kunt het beter bij DUO proberen na te vragen.
Bekijk origineel

1 reactie

Als er geen NS-abonnement op stond, zal NS het niet voor je kunnen achterhalen. Je kunt het beter bij DUO proberen na te vragen.

Reageer