beantwoord

Vermelden bij reishistorie welke keuzedag (1-7) gebruikt is.

Reputatie 1
  • Reisadviseur*
  • 25 reacties
Bij mijn op te halen producten wordt vermeld dat ik nog 3 keuzedagen heb.
Keuzedag 5 geldig tot 31 aug.
Keuzedag 6 en 7 resteert. Is correct.
Nu dacht ik dat ik keurig mijn keuzedagen had gebruikt, ook keuzedag 5, maar helaas vind je nergens terug om welke keuzedag het gaat.
Zo glipt er zomaar een keuzedag weg.
Terwijl ik intussen gewoon op saldo heb gereisd.
Is een vermelding in de reishistorie niet aan te passen, zodat je bij het inzien ahw gewaarschuwd wordt dat er nog een keuzedag open staat?
vr groet,
tru
icon

Beste antwoord door Miriam NS 31 augustus 2018, 18:36

Dat begrijp ik Tru. Het is inderdaad zonde om zo'n Keuzedag er tussendoor te laten glippen!
Je kunt nog even contact opnemen met onze Klantenservice om te kijken of zij hierin nog iets voor je kunnen doen. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Tru. Ik mis een beetje wat er precies is misgegaan. Je wilde graag gebruik maken van Keuzedag 5, maar dat is niet gelukt? Of gaat het er meer om dat je reizen hebt gemaakt in de afgelopen periode op saldo, terwijl je nog een Keuzedag had, waarbij je dat laatste niet door had?
Reputatie 1
Inderdaad het laatste.
Wanneer er nog een Keuzedag open staat, terwijl de nieuwe alweer zich aankondigt, dan zou een herinnering best handig zijn.
Zo glipt er geen Keuzedag ongewild weg.
Jammer als deze niet gebruikt is, achteraf gezien.
Ik weet het; " meer en vaker het item `Mijn producten` inzien, zal ik zeker gaan doen,maar dat helpt nu niet meer.
Mijn laatste (5 de) Keuzedag liep vandaag af en had geen gelegenheid deze nog te gebruiken.
Ik zag het vandaag pas.
Dat begrijp ik Tru. Het is inderdaad zonde om zo'n Keuzedag er tussendoor te laten glippen!
Je kunt nog even contact opnemen met onze Klantenservice om te kijken of zij hierin nog iets voor je kunnen doen. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter.

Reageer