beantwoord

Vermelding extra keuzedag VDU

• 26 mei 2015
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Bij het ophalen van een keuzedag op grond van het Voordeelurenabonnement staat de extra keuzedag niet meer vermeld, dit ondanks het feit dat deze nog niet is gebruikt. Voorgaande jaren werd de keuzedag van de lopende twee maanden - periode vermeld en de extra keuzedag. Waarom deze wijziging?
icon

Beste antwoord door Herman NS 26 mei 2015, 19:06

Welkom op het NS Serviceforum Henk! Dit zou niet veranderd moeten zijn. Wil je mij een privéberiecht sturen met jouw NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer? Je kunt mij een privébricht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Henk! Dit zou niet veranderd moeten zijn. Wil je mij een privéberiecht sturen met jouw NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer? Je kunt mij een privébricht sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.
Reputatie 1
Badge
Naar ik meen wordt deze op het scherm enkel nog getoond als de dag van die 2maandperiode al is gebruikt. Zodat vergissingen worden voorkomen-die waren er vroeger nl nogal vel, vooral bij die niet-NS primera etc. automaten. Er kan verschil zijn tussen wat het automatenscherm toont en wat je op mijnNS kan zien!

Reageer