beantwoord

verruimde kortingstijden in spits

• 25 september 2018
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Goedemorgen,
Ik heb begrepen dat er vanuit het kabinet extra geld is vrijgegeven om klanten tussen 06.30 uur en 7.30 uur ook 40% korting te bieden, zodat de topspitstijden minder druk zijn. Graag zou ik willen weten wanneer dit ingaat. Ik heb overal op internet gespeurd, en daarnaast naar de klantenservice gebeld, maar helaas ben ik niet verder gekomen. Het is voor mij erg relevant, i.v.m. dagelijks reizen voor werk.
Ik hoop op een helpend antwoord!
Alvast hartelijk bedankt,
Met vriendelijke groet,
Isis Stalmeier
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 september 2018, 10:53

Goedemiddag isisstalmeier en welkom bij de NS Community!

Ik vrees dat wij hier nog geen verdere informatie over hebben. Het klopt inderdaad dat er extra geld nodig was om deze korting in de randen van de spits te kunnen realiseren, maar wanneer het ook werkelijk in zou moeten gaan is bij ons nog niet bekend. Wanneer dat wel het geval is zal dit ongetwijfeld uitgebreid worden gecommuniceerd.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag isisstalmeier en welkom bij de NS Community!

Ik vrees dat wij hier nog geen verdere informatie over hebben. Het klopt inderdaad dat er extra geld nodig was om deze korting in de randen van de spits te kunnen realiseren, maar wanneer het ook werkelijk in zou moeten gaan is bij ons nog niet bekend. Wanneer dat wel het geval is zal dit ongetwijfeld uitgebreid worden gecommuniceerd.
Reputatie 4
In hoeverre ga je reizigers daarmee verleiden eerder te reizen als een flink aantal van hen de reiskosten toch vergoed krijgt (zij het via de werkgever zij het via de studiefinanciering)?

Reageer