beantwoord

Verschil Dal Voordeel en Altijd Voordeel Maand

• 6 november 2015
  • 3 reacties
  • 301 Bekeken

Dag!

Aangezien morgen de laatste dag is om te profiteren van korting (van 50e voor 29e) op het product Dal Voordeel, wil ik er op tijd bij zijn.
heb het een en ander doorgenomen wat betreft het voordeel wat je uiteindelijk hebt bij het afsluiten van een van de producten.
Ik snap alleen het verschil niet. Het product Altijd Voordeel Maand kost 25e (geen actie) en het product Dal Voordeel kost tijdelijk (voor het eerste jaar) 29e p/m. Altijd Voordeel Maand geeft ook recht op korting tijdens de spitsuren (20%) terwijl Dal Voordeel dat niet heeft. dat is ook het enige verschil dat ik heb kunnen bemerken. Snap dan niet waarom het ene product duurder is dan het ander.
Ik vermoed dat het makkelijk is een antwoord op mijn vraag te vinden, alleen lukt het mij zelf niet. Ben niet zo thuis met al die producten, had altijd van het studentenreisproduct geprofiteerd.
Iemand die mij het verlossende antwoord weet te geven?
Alvast heel erg bedankt.
icon

Beste antwoord door Tochjo 6 november 2015, 20:41

Een maandabonnement Altijd Voordeel kost 25 euro per maand, een doorlopend abonnement Altijd Voordeel kost 20 euro per maand en (een doorlopend abonnement) Dal Voordeel kost tijdelijk 29 euro per jaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Een maandabonnement Altijd Voordeel kost 25 euro per maand, een doorlopend abonnement Altijd Voordeel kost 20 euro per maand en (een doorlopend abonnement) Dal Voordeel kost tijdelijk 29 euro per jaar.
Reputatie 6
Badge +1
...Dat alles omdat NS mensen wil stimuleren buiten de spits te reizen. Vandaar dat Altijd Vrij maar een beetje korting geeft in de spits, en toch per maand al bijna net zo veel kost als Dal Vrij voor een heel jaar...
Reputatie 1
Badge
ALS je nu werk hebt gevonden na je studie en dus dagelijks een vast trejact reist, dan is Trajectvrij (per maand of meteen voor een heel jaar) vrijwel altijd de beste keus-dan heb je ook die korting op andere trajecten, bvb voor het weekend ergens heen.
Dat AltijdVoordeel is eigenlijk enkel een klein beetje interessant voor mensen die vaak hele wiselende kortere trajecten reizen.
DalVoordeel is vooral voor uitstapjes e.d. bedoeld-maar als je werk zo ligt, dat je steeds VOOR of NA de ochtend EN middagspits kan insjekken, dan is het voordeliger als Trajectvrij, en betaal je niets als je ziek bent of vrije dag hebt.

Reageer