beantwoord

verschil met oude daluren abbonement (60,-) en het nieuwe daluren abbonement...

• 14 april 2017
  • 5 reacties
  • 776 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik ben benieuwd naar het verschil tussen het oude en nieuwe daluren abbonement. Ik heb nu nog de oude. Maar qua prijs maakt het niet veel uit volgens mij?
icon

Beste antwoord door Thom 14 april 2017, 19:55

Het oude VDU, wat u nu heeft, is veel gunstiger. Het is €12,90 duurder maar u heeft ook korting in de middagspits en verder de hele dag in juli en augustus. Het oude abonnement is ondanks de iets duurdere prijs veel voordeliger dan het nieuwe Dalvoordeelabonnement. Als u het opzegt, krijgt u het nooit meer terug.

Het nieuwe Dalvoordeelabonnement heeft wel als gunstige mogelijkheid dat u voor half zeven in de ochtend in kunt checken en dan met korting in de ochtendspits kunt reizen. Het weegt in de verste verte niet op tegen de voordelen van het VDU. Die dertien euro heeft u er meestal snel uit.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het oude VDU, wat u nu heeft, is veel gunstiger. Het is €12,90 duurder maar u heeft ook korting in de middagspits en verder de hele dag in juli en augustus. Het oude abonnement is ondanks de iets duurdere prijs veel voordeliger dan het nieuwe Dalvoordeelabonnement. Als u het opzegt, krijgt u het nooit meer terug.

Het nieuwe Dalvoordeelabonnement heeft wel als gunstige mogelijkheid dat u voor half zeven in de ochtend in kunt checken en dan met korting in de ochtendspits kunt reizen. Het weegt in de verste verte niet op tegen de voordelen van het VDU. Die dertien euro heeft u er meestal snel uit.
Hallo pat en welkom op het forum.

Dank je Thom voor je snelle antwoord. :D

Een toevoeging: tussen kerst en oud en nieuw mag je met het Voordeelurenabonnement de hele dag reizen met korting, met het Dal Voordeel kan dat niet.

Kortingsuren van Dal Voordeel (daluren) :
09.00-16.00 & 18.30-06.30.

Kortingsuren Voordeelurenabonnement (voordeeluren):
09.00 - 04.00 uur.
Top....bedankt voor jullie snelle reactie. Dan denk ik dat ik mijn oude abonnement maar gewoon blijf houden. Voor het verschil in prijs hoef je het ook niet te laten... (al reis ik ook nog regelmatig met een ah of kruidvat kaartje) bedankt!
Goede keuze, pat 😉

Veel plezier er nog van 😃
Dank.....

Reageer