beantwoord

Verschil op kaart wel eens meegemaakt ?

• 4 maart 2018
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Mijn man en ik hebben beiden een abonnement wij hebben hetzelfde geld steeds opgewaardeerd. En ook steeds de zelfde reis gemaakt . Toch is er een verschil van 1 .88
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 maart 2018, 16:14

Inderdaad dat kan, zeker als je (ook) reist per tram of bus alwaar je in het voertuig in- en uitcheckt..
Slechts een minimaal tijdsverschil tussen beide kaarten kan dan een ander tarief opleveren bij een (nog) rijdend voertuig.
Over een hoe lange periode is het verschil ontstaan ?
Bekijk origineel

3 reacties

Inderdaad dat kan, zeker als je (ook) reist per tram of bus alwaar je in het voertuig in- en uitcheckt..
Slechts een minimaal tijdsverschil tussen beide kaarten kan dan een ander tarief opleveren bij een (nog) rijdend voertuig.
Over een hoe lange periode is het verschil ontstaan ?
Goedemiddag Slaapkop en welkom op het NS Serviceforum :)

Kun je ons wat meer vertellen over jullie reizen? Hebben jullie deze tegelijkertijd gemaakt? Wat voor abonnement hebben jullie? En op welk tijdstip, traject en met welke vervoer(s) hebben jullie gereisd?
Reputatie 7
Badge +3
Ik zou dan eens de reishistorie van allebei de kaarten eens vergelijken om te zien waar dat verschil zit.
Een andere mogelijkheid is misschien dat bij één van de 2 een in of uitcheck bij bv bus of tram niet goed gegaan is.

Reageer