beantwoord

Verschil tussen Altijd Vrij abonnement en Treinvrij abonnement ?

  • 22 december 2016
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is het verschil tussen Altijd Vrij abonnement en Treinvrij abonnement ? Ik heb het idee, dat het allebei hetzelfde is.
Als ik naar het abonnementenoverzicht kijk, dan kom ik Treinvrij abonnement en OV vrij abonnement tegen, maar niet Altijd Vrij abonnement. Terwijl als ik op de N.S.-site kijk en ik kijk bij "Kies het abonnement dat bij u past"" , dan krijg ik als advies Altijd Vrij abonnement.

Wie kan mij duidelijkheid verschaffen ? Kan ik de N.S. bellen of mailen trouwens ?
icon

Beste antwoord door Loes 22 december 2016, 11:12

Het Trein Vrij abonnement os de zakelijke variant van het Altijd Vrij abonnement, ze zijn hetzelfde met het verschil dat Trein Vrij op een Business Card staat en Altijd Vrij op een particuliere persoonlijke OV chipkaart. De abonnementenwijzer geeft overigens geen advies over zakelijke abonnementen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Treinvrij is alleen als zakelijk abonnement op de Business Card verkrijgbaar. Er zijn een paar kleine verschillen:
https://www.ns.nl/producten/vrij-reizen/p/altijd-vrij-jaar
https://www.ns.nl/producten/zakelijke-abonnementen/p/zakelijk-trein-vrij-abonnement
Het Trein Vrij abonnement os de zakelijke variant van het Altijd Vrij abonnement, ze zijn hetzelfde met het verschil dat Trein Vrij op een Business Card staat en Altijd Vrij op een particuliere persoonlijke OV chipkaart. De abonnementenwijzer geeft overigens geen advies over zakelijke abonnementen.
Reputatie 7
Badge +4

(.....)
Wie kan mij duidelijkheid verschaffen ? Kan ik de N.S. bellen of mailen trouwens ?





De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Wat ik dan wel humor vind is dat Trein Vrij op de Businesscard recht geeft op Samenreiskorting voor medereizigers, terwijl je die Samenreiskorting niet op de Businesscard van een medereiziger kunt plaatsen omdat men dat niet vind passen bij de zakelijke productlijn (al is de reden voornamelijk technisch) :)

De medereiziger moet dan dus weer een persoonlijke of anonieme kaart hebben ...

Reageer