beantwoord

Verschil tussen Dal Vrij en Voordeelurenabonnement

wat is het verschil tussen een dalvrij en een voordeelurenabonnement?
icon

Beste antwoord door Jurgen 18 april 2015, 14:11

Met een Dal Vrij abonnement kun je onbeperkt reizen buiten in de daluren (op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 en 18.30 en 6.30 uur en het hele weekend tot maandag 4 uur).
Het voordeelurenabonnement is niet meer beschikbaar, maar als vervanging hiervan bestaat nu het Dal Voordeel abonnement. Bij dit abonnement heb je 40% korting bij reizen buiten de spits.
Bekijk origineel

7 reacties

Met een Dal Vrij abonnement kun je onbeperkt reizen buiten in de daluren (op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 en 18.30 en 6.30 uur en het hele weekend tot maandag 4 uur).
Het voordeelurenabonnement is niet meer beschikbaar, maar als vervanging hiervan bestaat nu het Dal Voordeel abonnement. Bij dit abonnement heb je 40% korting bij reizen buiten de spits.
Welkom op het forum amber_jane! Jurgen heeft je al van antwoord voorzien, waarvoor dank. Klik hier en hier voor meer informatie over het Dal Voordeel en Dal Vrij abonnement. P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
kan ik hier nog een extra vraag stellen? Zo ja, dan:
Ik heb nog een oude 'voordeelurenabonnement' en ben nog lang geen 60, heb ik nog meer voordelen dan dat ik wel tussen 16:00-18:30 mag reizen? Ik betaal nu € 61 en nog iets voor mijn kaart
Badge +3
Ja, bijvoorbeeld dat u in de maanden juli en augustus en in de week tussen Kerst en Oud en Nieuw de hele dag met korting mag reizen.
maar dat kan je ook als je een kaart van € 50,00 hebt, toch?
Badge +3
Nee. Bij Dal Voordeel gelden het hele jaar dezelfde spitsuren en daluren. Iemand met Dal Voordeel reist in juli en augustus en in de week tussen Kerst en Oud en Nieuw bij inchecken in de spitsuren tegen vol tarief.
o fijn om te weten, mijn kaart heeft dan toch extra voordelen. dank voor het reageren

Reageer