Korte introductie:
- We (man en vrouw) zijn sinds kort begonnen met recreatief reizen per trein.
- We hebben inmiddels 2 stuks NS-dalurenkaarten om 1e klasse te kunnen reizen.
- M'n vrouw heeft inmiddels een Valys-kaart met Valys-Vrij.
- We hebben via Valys ook een NS Business card + OV begeleiderspas aangevraagd.
Aanvullende info:
- We hebben ook al een aantal vragen aan Valys gesteld, maar daar reageert men pas na enkele dagen op een email. Dat schiet niet echt op.
- Omdat een NS conducteur ons een boete op kan leggen als we de reis niet goed boeken, ben ik dit topic bewust op een NS-forum gestart.
Beste antwoord door Miriam NS
Het is een lastige situatie en het lijkt mij goed om na de reactie van Valys even te kijken wat we het beste met de abonnementen kunnen doen. Het is zonde als dit dubbelop is. Je kunt hiervoor ook altijd even contact opnemen met mijn collega's via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel