beantwoord

verschillende beindigingsdata Dalvrij + BTM

• 15 november 2016
  • 8 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 2
goedemorgen,

vandaag of morgen loopt mijn abonnement af en ik wist het niet meer zeker, dus even langs de automaat geweest en wat schets mijn verbazing 1 combinatie abonnement DALvrij loopt vandaag en BTM morgen af. Ik heb het nog bij de klantenservice telefonisch nagevraagd, ik moest 16e mijn abonnement opzeggen en 17e een nieuwe aanvragen. Is dit nog aan te passen?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 17 december 2016, 11:05

mbo405 heeft uiteindelijk niet met de trein gereisd maar met zijn BTM Vrij abonnement waardoor ik hem niet kon compenseren in kosten. Omdat er dus geen extra gemaakte kosten waren.
Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen mbo405, dat ziet er inderdaad vreemd uit. Je kunt dit het snelst even navragen bij onze klantenservice. Als je kiest voor de telefonische klantenservice, kies dan voor de optie "abonnement beëindigen" in het keuzemenu.
Reputatie 2
Goedemorgen mbo405, dat ziet er inderdaad vreemd uit. Je kunt dit het snelst even navragen bij onze klantenservice. Als je kiest voor de telefonische klantenservice, kies dan voor de optie "abonnement beëindigen" in het keuzemenu.

Bellen word er niet duidelijker op, ik zou het verkeerd hebben gedaan. Ik heb speciaal gebeld om mijn abonnement zonder gat om te zetten, maar helaas heb ik dus verkeerde informatie gehad. De klantenservice zegt dat ik morgen helemaal niet kan reizen. Weer een waardeloze ervaring helaas, eerst niet gewoon via de telefoon het abonnement(DALvrij+BTM naar OVvrij) kunnen omzetten en tegelijk verkeerd advies krijgen!

Ik ga het morgen maar gewoon proberen of BTM nog werkt, maar dat NS gewoon niet zelf weet hoe ik een abonnement op moet zeggen echt dieptepunt!
Jammer om dit te lezen, zeg. Als ik het goed begrijp is dus het probleem dat je morgen niet met Bus/Tram/Metro kan reizen?
Reputatie 2
Jammer om dit te lezen, zeg. Als ik het goed begrijp is dus het probleem dat je morgen niet met Bus/Tram/Metro kan reizen?

Nee andersom ik kan morgen niet met dal vrij, zie de foto van de automaat. Althans dat hoop ik volgens de systemen van de klantenservice heb ik morgen helemaal geen abonnement
Oh oeps! Andersom inderdaad. Is er voor morgen dan nog een oplossing gegeven? Is er bijv. restitutie aangeboden?
Reputatie 2
Nee helemaal niks, "uw fout kunnen we helaas niks aan doen"
Dat lijkt me in deze situatie wel een beetje kort door de bocht. Wil je mij nadat je gereisd hebt morgen een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en IBAN? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen 🙂
mbo405 heeft uiteindelijk niet met de trein gereisd maar met zijn BTM Vrij abonnement waardoor ik hem niet kon compenseren in kosten. Omdat er dus geen extra gemaakte kosten waren.

Reageer